TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Reklamacje w systemie viaTOLL

24.11.2014

Wszystkie zapytania użytkowników systemu są analizowane indywidualnie, a procedury weryfikacyjne gwarantują, że nikt z użytkowników nie poniesie konsekwencji finansowych w przypadku nieprawidłowości np. z wadliwie działającym urządzeniem.

W celu złożenia reklamacji lub zapytania, użytkownicy systemu viaTOLL mogą skorzystać z jednej z poniższych form kontaktu:

  • Wiadomość e-mail, przesłana na adres info@viatoll.pl
  • Zgłoszenie telefoniczne poprzez kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta (TCOK udziela informacji w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim):
    • 800 101 101 (numer bezpłatny dla telefonów stacjonarnych w Polsce)
    • + 48 22 521 10 10 (dla telefonów komórkowych i dzwoniących z zagranicy, koszt połączenia zgodnie ze stawką operatora)
  • Zgłoszenie przesłane faxem pod numer: +48 22 521 10 11
  • Zgłoszenie przesłane na adres: Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań
  • Zgłoszenie osobiste, którego można dokonać w Punkcie Obsługi Klienta lub Punkcie Dystrybucji.

Formularz reklamacyjny i pełen opis procedur reklamacyjnych znajduje się na stronie viatoll.pl w zakładce Kontakt.