TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Jak poprawnie doładować konto użytkownika w trybie przedpłaconym?

09.05.2016

Użytkownik dokonujący zasilenia konta może skorzystać z poniższych metod doładowania:

  • karty kredytowej (włączając kartę przedpłaconą), 
  • karty debetowej, 
  • karty flotowej, 
  • gotówki, 
  • przelewu bankowego (kolejne doładowania). 

Do dokonania przelewu bankowego konieczny jest indywidualny numer rachunku bankowego, który można otrzymać w dowolnym MOK. Prosimy pamiętać, że w przypadku przelewów środki na koncie użytkownika mogą pojawić się z opóźnieniem, dlatego przypominamy, że użytkownik przed skorzystaniem z drogi płatnej zobligowany jest do zweryfikowania salda konta.

Aby doładowanie zasiliło właściwą umowę, przy transakcji należy podać numer umowy, który można znaleźć na pierwszej stronie umowy z użytkownikiem

Ten sam numer umowy powinien znajdować się na paragonie potwierdzającym doładowanie konta, wraz z kwotą doładowania i saldem.  Zalecamy sprawdzenie tych danych na potwierdzeniu zasilenia konta.