TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Zmiany w sieci Miejsc Obsługi Klienta viaTOLL

30.09.2016

W związku z rozszerzeniem systemu viaTOLL 1.10.2016 zostaną uruchomione nowe Miejsca Obsługi Klienta.

Poniżej znajdują się dokładne dane adresowe i koordynaty GPS:

Województwo Nazwa punktu Adres Punktu Obsługi Klienta Lokalizacja przy
drodze / mieście
Godziny otwarcia GPS
zachodniopomorskie BP 72-300 Gryfice,
Starogardzka 25
  Całodobowo 53.905406
15.202151
mazowieckie SHELL 08-410 Garwolin,
Trakt Lwowski 160
S17 Całodobowo 51.912282
21.601183
łódzkie Statoil Łódź 91-073,
Al. Włókniarzy 202
  Całodobowo 51.771303
19.424042
małopolskie Statoil 32-300 Olkusz,
ul. Sławkowska 32
DK94 Całodobowo 50.283250
19.551400
śląskie Statoil 44-240 Żory,
ul. Katowicka 1
DK81 Całodobowo 50.043416
18.698612
warmińsko-mazurskie Statoil 82-310 Elbląg,
Kazimierzowo 7C
S7 Całodobowo 54.166500
19.357369

Pełna lista wszystkich Miejsc Obsługi Klienta znajduje się w zakładce Obsługa Klienta.

W celu zlokalizowania najbliższego Miejsca Obsługi Klienta skorzystać można również z wyszukiwarki Miejsc Obsługi Klienta.