TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Rejestracja i logowanie w Panelu Obsługi Klienta

23.11.2016

Przypominamy, że procedura logowania do Panelu Obsługi Klienta odbywa się zgodnie z poniższymi zasadami, a wszelkiej pomocy związanej z logowaniem się do Panelu udziela Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne całodobowo pod numerem 800 101 101 (numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce) lub +48 22 521 10 10 (numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy).

Pierwsze logowanie:

  • Zaloguj się podając dane (nazwę użytkownika, hasło), które uzyskałeś w procesie rejestracji lub z Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta.

W przypadku trudności z odczytaniem kodu weryfikacyjnego z obrazka skorzystaj z przycisku odśwież  i pamiętaj o konieczności wpisywania z wielkich i małych liter np. na prezentowanym przykładzie poprawny kod weryfikacyjny to: o6Lly7

Zmiana nazwy użytkownika:

  • Wprowadź nową nazwę użytkownika i hasło z kroku 1.
  • Podaj nową nazwę użytkownika zgodną z poniższymi zasadami:
    • Przykładowa nazwa użytkownika: Jan_123456. Jeżeli nazwa użytkownika jest już zajęta wybierz inną.
    • Przy tworzenie nazwy użytkownika pamiętaj, że powinna ona zawierać minimum 6 znaków, a pierwszym znakiem powinna być litera.

Logowanie:
Zaloguj się do Panelu Obsługi Klienta podając nową nazwę użytkownika i hasło (hasło z kroku 1). W przypadku trudności z odczytaniem kodu weryfikacyjnego z obrazka skorzystaj z przycisku odśwież  i pamiętaj o konieczności wpisywania z wielkich i małych liter np. na prezentowanym przykładzie poprawny kod weryfikacyjny to: o6Lly7

Chcesz zmienić hasło ?

  • W Panelu Obsługi Klienta wybierz z menu głównego opcję „Operacje”, a następnie „Zmień hasło”.
  • Przy tworzeniu nowego hasła pamiętaj, że powinno ono zawierać minimum 8 znaków.

Zapomniałeś nazwę użytkownika lub hasło ? Masz problemy z logowaniem?

  • Skorzystaj z dostępnego na stronie logowania linku: zapomniałem nazwę użytkownika/nie pamiętam hasła – nazwa użytkownika/ hasło zostanie przesłane na wskazany w procesie rejestracji adres e-mail
  • Skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, które zresetuje hasło dostępowe i przekaże je podczas rozmowy telefonicznej.
  • Wszelkiej pomocy związanej z logowaniem się do Panelu udziela Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne całodobowo pod numerem 800 101 101 (numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce) lub +48 22 521 10 10 (numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy).