TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aplikacja mobilna viaTOLL w nowej odsłonie

25.09.2017

Od 29 września użytkownicy systemu viaTOLL będą mogli pobrać odświeżoną wersję aplikacji mobilnej viaTOLL dostępnej w sklepach Google Play i App Store. Aplikacja została dostosowana do nowej wersji systemu operacyjnego iOS, który ma wejść w życie przed końcem roku.

Aplikacja oferuje następujące funkcjonalności dostępne w odświeżonej szacie graficznej:

  • dostęp do informacji o stanie salda konta przedpłaconego (w tym anonimowego konta viaAUTO),
  • możliwość doładowania konta przy pomocy karty płatniczej lub flotowej,
  • wytyczanie trasy do najbliższego Miejsca Obsługi Klienta,
  • zestawienie podstawowych informacji o umowie.

Nowa wersja systemu iOS.

W związku z wprowadzeniem przez firmę Apple nowej wersji systemu iOS dla urządzeń mobilnych wiele aplikacji dostępnych obecnie w sklepie App Store przeszło proces modyfikacji i dostosowania do zmieniających się wymagań producentów oprogramowania. Aplikacja mobilna viaTOLL jest jedną z nich. W ramach modyfikacji i dostosowania do nowych wymagań systemowych odświeżyliśmy także wygląd aplikacji, tak aby był on atrakcyjny i funkcjonalny.

Nie masz jeszcze aplikacji viaTOLL? Zainstaluj.