TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Twoja opinia jest dla nas ważna

05.01.2018

W zakładce Kontakt umieściliśmy ankietę dotyczącą poziomu obsługi klienta. Wyniki ankiety pomogą nam określić mocne i słabe strony naszych Punktów Dystrybucji i Punktów Obsługi Klienta, a także Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta i strony internetowej. 

Zebrane informacje pozwolą na ustalenie obszarów wymagających poprawy i wprowadzenie zmian tam, gdzie okażą się one niezbędne. Dzięki tej ankiecie będziemy mogli lepiej rozumieć potrzeby naszych użytkowników i dopasować nasze działania do ich zaspokojenia. Z góry serdecznie dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie formularza.