TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualizacja działu "Pomoc"

13.08.2014
W związku z powtarzającymi się pytaniami użytkowników dotyczącymi urządzenia pokładowego viaAUTO dział "Pomoc" został zaktualizowany o następujące kwestie:

Dział - Pytania dotyczące urządzenia pokładowego viaAUTO:

Czy mogę zmienić metodę płatności z manualnej na elektroniczną, gdy na odcinku płatnym kupię viaAUTO?

Czy mogę korzystać z viaAUTO na obwodnicy Gliwic?

Dla kogo viaBOX, a dla kogo viaAUTO?

Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami. W razie jakichkolwiek wątpliwości szczegółowych informacji udziela także Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta systemu viaTOLL dostępne całą dobę pod numerem 800 101 101 - numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce; +48 22 521 10 10 - numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy.