TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Z viaTOLLem na wakacje

    04.08.2017
    W związku ze wzmożonym ruchem w okresie wakacyjnym przypominamy zasady dotyczące wnoszenia opłat elektronicznych w systemie viaTOLL. ...
    Więcej
  • Zmiany w sieci Miejsc Obsługi Klienta viaTOLL

    06.07.2017
    W związku z rozszerzeniem systemu viaTOLL 9 lipca 2017 zostaną uruchomione nowe Miejsca Obsługi Klienta. ...
    Więcej
  • Rozszerzenie systemu viaTOLL 2017

    13.06.2017
    Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów 9 lipca 2017 roku do systemu viaTOLL przyłączonych zostanie około 360 km dróg krajowych. Jest to ósme rozszerzenie systemu i obejmie następujące odc...
    Więcej
  • Kolejne ułatwienia w systemie viaTOLL

    01.06.2017
    Informujemy, że od dnia 1 czerwca została obniżona kwota zabezpieczenia dla kont z odroczoną płatnością (post pay). Co to oznacza? To dla Ciebie mniejsze koszty uzyskania np. gwarancji bank...
    Więcej
  • Twoja opinia jest dla nas ważna

    30.05.2017
    W zakładce Kontakt umieściliśmy ankietę dotyczącą poziomu obsługi klienta. Wyniki ankiety pomogą nam określić mocne i słabe strony naszych Punktów Dystrybucji i Punktów Obsługi Klienta, a t...
    Więcej
  • Długi weekend majowy z systemem viaTOLL

    26.04.2017
    W związku z długim weekendem majowym, który tradycyjnie jest okresem wzmożonego ruchu na polskich drogach, przypominamy zasady dotyczące wnoszenia opłat elektronicznych w systemie viaTOLL. ...
    Więcej