TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    14.12.2016
    Informujemy, że w dniach 16/17.12.2016 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Parkujmy tak, by nie przeszkadzać innym kierowcom

    08.12.2016
    Ze względu na to, że nasze Punkty Dystrybucji zazwyczaj znajdują się na stacjach paliw, chcielibyśmy uczulić naszych użytkowników, by zwrócili uwagę na parkowanie zgodnie z zasadami, a takż...
    Więcej
  • Przerwa techniczna w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta

    05.12.2016
    Informujemy, że w nocy z wtorku na środę (6/7.12.2016) od północy do godziny 3:00 nad ranem planowane są prace utrzymaniowe w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta. ...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    30.11.2016
    Informujemy, że w dniach 2/3.12.2016 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzania ...
    Więcej
  • Rejestracja i logowanie w Panelu Obsługi Klienta

    23.11.2016
    Przypominamy, że procedura logowania do Panelu Obsługi Klienta odbywa się zgodnie z poniższymi zasadami, a wszelkiej pomocy związanej z logowaniem się do Panelu udziela Telefoniczne Centrum...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    16.11.2016
    Informujemy, że w dniach 18/19.11.2016 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej