TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    13.12.2017
    Informujemy, że w dniach 15/16.12.2017 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    29.11.2017
    Informujemy, że w dniach 1/2.12.2017 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzania ...
    Więcej
  • Zmiany w sieci Miejsc Obsługi Klienta viaTOLL

    28.11.2017
    W nocy z 30 listopada na 1 grudnia 2017 nastąpi zmiana godzin otwarcia Miejsca Obsługi Klienta w Ostródzie. Punkt Dystrybucji na stacji PKN Orlen będzie teraz otwarty w godzinach 6-22 przez...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    15.11.2017
    Informujemy, że w dniach 18/19.11.2017 r. w godz 22.00 – 6.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Zmiany w sieci Miejsc Obsługi Klienta viaTOLL

    14.11.2017
    W nocy z 14 na 15 listopada 2017 zostanie uruchomione nowe Miejsce Obsługi Klienta w Łochowie. ...
    Więcej
  • Koniec remontu na A4

    30.10.2017
    Informujemy, że remont północnej jezdni autostrady A4 (z Opola do Wrocławia) na odcinku pomiędzy węzłem Brzezimierz a Punktem Poboru Opłat Karwiany został zakończony. ...
    Więcej