TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

e-NOTA

    Zarejestrowani użytkownicy systemu viaTOLL mają możliwość korzystania z Portalu eNota dostępnego całodobowo przez stronę internetową www.viatoll.pl lub bezpośrednio ze strony enota.viatoll.pl
     
    JAK TO DZIAŁA:

    1. Podaj poprawny adres e-mail w Panelu Obsługi Klienta poprzez wybranie opcji „Dane Klienta” z menu głównego, zaznacz pole wyboru eNota i zapisz zmiany. 
    2. Powiadomienia o wystawieniu eNoty będą wysyłane na podany adres e-mail. 
    3. Wraz z pierwszym powiadomieniem  otrzymają Państwo informacje o szczegółach logowania i link aktywacyjny, który umożliwi ustanowienie indywidualnego hasła, w oparciu o które będą odbywały się późniejsze logowania do portalu eNota.
    4. Każdorazowo po wystawieniu eNoty otrzymają Państwo  informację, że nowa nota obciążeniowa jest już dostępna w portalu eNota.

    Wszelkie szczegółowe informacje odnośnie funkcjonowania portalu eNota znajdują się na stronie www.viatoll.pl w sekcji Pomoc.