TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Twoja opinia

  • Szanowna Pani, Szanowny Panie,

    prosimy o poświęcenie maksymalnie do 5 minut na wypełnienie krótkiej ankiety i udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące poziomu satysfakcji z obsługi Klienta w Elektronicznym Systemie Poboru Opłat viaTOLL w Polsce.

    Pana/Pani opinia pozwoli nam na dalszą poprawę jakości obsługi Użytkowników systemu viaTOLL.

    Poniższa ankieta jest anonimowa i dobrowolna. Odpowiedzi na wszystkie pytania będą wykorzystywane tylko w postaci zbiorczych zestawień statystycznych, bez możliwości powiązania ich z konkretną osobą i nie zostaną wykorzystane do żadnych celów reklamowych ani handlowych.

    2. Jak Pan/i ocenia poniższe aspekty związane z obsługą Klienta w systemie viaTOLL?
    Oceny prosimy dokonać z wykorzystaniem 6 stopniowej skali , gdzie: 6 - zdecydowanie pozytywnie, 5 - pozytywnie, 4 - raczej pozytywnie, 3 - raczej negatywnie, 2 - negatywnie, 1 -zdecydowanie negatywnie. (Prosimy o wybór oceny)
    2.1. Jakość obsługi Klienta w Punktach Dystrybucji (zlokalizowanych na stacjach paliw).
    2.2. Jakość obsługi Klienta w Punktach Obsługi Klienta (zlokalizowanych w miastach wojewódzkich lub ich okolicy).
    2.3. Strona internetowa, telefoniczne centrum obsługi, reklamacje, kontakt z operatorem.
    (*) pola wymagane