TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Panel Obsługi Klienta

    Zarejestrowani użytkownicy systemu viaTOLL mają możliwość korzystania z Panelu Obsługi Klienta dostępnego całodobowo przez stronę internetową www.viatoll.pl.

    Krok 1 - Pierwsze logowanie Krok 2 - Zmiana nazwy użytkownika

    Krok 1 - Pierwsze logowanie

    Zaloguj się podając dane (nazwę użytkownika, hasło), które uzyskałeś w procesie rejestracji lub z Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta.

    Krok 2 - Zmiana nazwy użytkownika

    Wprowadź nową nazwę użytkownika i hasło z kroku 1. 

    Przykładowa nazwa użytkownika: Jan_123456. Jeżeli nazwa użytkownika jest już zajęta wybierz inną.

    Przy tworzenie nazwy użytkownika pamietaj, że powinna ona zawierać minimum 6 znaków, a pierwszym znakiem powinna być litera.

    Krok 3 - Logowanie Krok 4 - Zmiana hasła (opcjonalnie)

    Krok 3 - Logowanie

    Zaloguj się do Panelu Obsługi Klienta podając nową nazwę użytkownika i hasło (hasło z kroku 1).

    Krok 4 - Zmiana hasła (opcjonalnie)

    W Panelu Obsługi Klienta wybierz z menu głównego opcję „Operacje”, a następnie „Zmień hasło”. 

    Przy tworzeniu nowego hasła pamiętaj, że powinno ono zawierać minimum 8 znaków.

    Istnieje możliwość przypomnienia utraconej nazwy użytkownika i/lub hasła poprzez:

    • Skorzystanie z dostępnego na stronie logowania linku: zapomniałem nazwę użytkownika/nie pamiętam hasła – nazwa użytkownika/ hasło zostanie przesłane na wskazany przez Państwa w procesie rejestracji adres e-mail
    • Kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, które zresetuje Państwa hasło dostępowe i przekaże je Państwu telefonicznie.

    Wszelkiej pomocy związanej z logowaniem się do Panelu udziela Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne całodobowo pod numerem 800 101 101 (numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce) lub +48 22 521 10 10 (numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy).