TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Akceptowane formy płatności

    Karty flotowe

    Konto z odroczoną płatnością

     

    Rejestracja umowy w Punkcie Obsługi Klienta

    Wpłacenie kaucji za viaBOX

    Opłacenie noty obciążeniowej

    Rejestracja umowy przez wystawcę karty flotowej

    Konto przedpłacone

     

     

    Doładowanie konta w Miejscu Obsługi Klienta

    Wpłacenie kaucji za viaBOX

    Doładowanie konta przez internet / aplikację mobilną

    Automatyczne doładowanie

    ✔*

    UWAGA

    1. W przypadku rejestracji na umowę z odroczoną płatnością za pośrednictwem wystawców kart flotowych wszystkie rozliczenia (kaucja za viaBOX, opłacanie not obciążeniowych) następują poprzez wystawców kart flotowych,
    2. W przypadku pierwszej płatności kartą PKN Orlen wykonywanej w ramach umowy przedpłaconej (doładowanie konta w Miejscu Obsługi Klienta lub wpłacenie kaucji za viaBOX) należy skontaktować się z PKN Orlen w celu dokonania personalizacji karty (801 235 682 z telefonów stacjonarnych, 501 235 682 z telefonów komórkowych).
    3. * Do doładowania konta potrzebny jest pełen numer karty, który mogą Państwo znaleźć w Państwa internetowym profilu klienta E100. W przypadku problemów, prosimy o kontakt z infolinią E100.

     

    Karty bankowe

     

    Konto z odroczoną płatnością

     

    Opłacenie noty obciążeniowej

    Wpłacenie kaucji za viaBOX

    KREDYTOWE:

    DEBETOWE:

    Konto przedpłacone:

     

    Doładowanie konta w Miejscu Obsługi Klienta

    Wpłacenie kaucji za viaBOX

    Doładowanie konta przez internet / aplikację mobilną

    Automatyczne doładowanie

    KREDYTOWE:

    DEBETOWE:

    ✔*
    ✔*
    ✔*

    UWAGA

    1. W przypadku karty płatniczej Diners Club wszelkie rozliczenia płatności w ramach umowy z odroczoną płatnością następują poprzez wystawcę karty Diners Club (tak jak w przypadku kart flotowych),
    2. Przy pomocy karty Diners Club można również zarejestrować umowę z odroczoną płatnością z gwarancją Diners Club bezpośrednio w Punkcie Obsługi Klienta (a nie tylko przez wystawcę karty),
    3. * Prosimy o weryfikację, czy Państwa bank oferuje możliwość dokonywania płatności przez internet kartami debetowymi.