heavy-banner

logo

Ciężarowe

Aktualności

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    16.07.2014

    Informujemy, że w dniach 19/20 lipca 2014 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np. sprawdzenie stanu konta i jego doładowanie online, zarejestrowanie się poprzez stronę internetową, a także doładowanie konta w Miejscach Obsługi Klienta. Prosimy o sprawdzenie stanu konta przed rozpoczęciem przerwy technicznej i ewentualne uzupełnienie środków na koncie przedpłaconym. Przerwa techniczna nie ma wpływu na naliczanie opłat za przejazd, natomiast aktualizacja danych o transakcjach może nastąpić z opóźnieniem.

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    26.06.2014

    Informujemy, że w dniach 28/29 czerwca 2014 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np. sprawdzenie stanu konta i jego doładowanie online, zarejestrowanie się poprzez stronę internetową, a także doładowanie konta w Miejscach Obsługi Klienta. Prosimy o sprawdzenie stanu konta przed rozpoczęciem przerwy technicznej i ewentualne uzupełnienie środków na koncie przedpłaconym. Przerwa techniczna nie ma wpływu na naliczanie opłat za przejazd, natomiast aktualizacja danych o transakcjach może nastąpić z opóźnieniem.

  • Zmiany w sieci Miejsc Obsługi Klienta viaTOLL

    25.06.2014

    W nocy z 30 czerwca na 1 lipca otwarty zostanie nowy Punkt Dystrybucji sieci viaTOLL zlokalizowany w miejscowości Potok Mały. 

  • Podróże kamperem lub z przyczepą

    20.06.2014

    Jadąc na wakacje samochodem osobowym z przyczepą lub kamperem należy pamiętać, aby sprawdzić łączną dopuszczalną masę całkowitą zespołu pojazdów, a w przypadku gdy przekracza ona 3,5 tony zarejestrować pojazd w systemie viaTOLL i zainstalować urządzenie pokładowe viaBOX.

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    12.06.2014

    Informujemy, że w dniach 14/15 czerwca 2014 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np. sprawdzenie stanu konta i jego doładowanie online, zarejestrowanie się poprzez stronę internetową, a także doładowanie konta w Miejscach Obsługi Klienta. Prosimy o sprawdzenie stanu konta przed rozpoczęciem przerwy technicznej i ewentualne uzupełnienie środków na koncie przedpłaconym. Przerwa techniczna nie ma wpływu na naliczanie opłat za przejazd, natomiast aktualizacja danych o transakcjach może nastąpić z opóźnieniem.

Wydrukuj stronę Do góry