heavy-banner

logo

Ciężarowe

Aktualności

  • Podróż z viaAUTO na święta i na codzień

    14.04.2014

    Wszystkim osobom planującym świąteczną podróż lub często korzystającym z autostrad płatnych przypominamy o możliwości skorzystania z elektronicznego systemu poboru opłat, który działa na odcinku autostrady A2 Konin – Stryków oraz A4 Bielany Wrocławskie - Sośnica. Skorzystanie z tej metody płatności pozwala na szybki przejazd przez bramki bez zatrzymywania się, gdyż cały proces odbywa się automatycznie. Oznacza to, że zamiast czekać w kolejce na opłatę manualną użytkownicy mogą istotnie skrócić czas swojej podróży korzystając z pasów do poboru elektronicznego (oznaczonych napisem viaTOLL).

  • Adres korespondencyjny systemu viaTOLL

    03.04.2014

    Przypominamy, że wszelką korespondencję dotyczącą systemu viaTOLL (również noty, potwierdzenia sald itp.) należy kierować drogą pocztową na adres Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta: Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań lub emailowo na adres info@viatoll.pl.

    Ponadto użytkownicy mogą kontaktować się z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta:

    • przez całą dobę telefonicznie (800 101 101 - numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce; +48 22 521 10 10 - numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy),
    • za pomocą faxu (+48 22 521 10 11).
  • Zmiany w sieci Miejsc Obsługi Klienta viaTOLL

    31.03.2014

    Informujemy, iż w najbliższych dniach zostaną wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu sieci Miejsc Obsługi Klienta systemu viaTOLL.

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    27.03.2014

    Informujemy, że w dniach 29/30 marca 2014 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np. sprawdzenie stanu konta i jego doładowanie online, zarejestrowanie się poprzez stronę internetową, a także doładowanie konta w Miejscach Obsługi Klienta. Prosimy o sprawdzenie stanu konta przed rozpoczęciem przerwy technicznej i ewentualne uzupełnienie środków na koncie przedpłaconym. Przerwa techniczna nie ma wpływu na naliczanie opłat za przejazd, natomiast aktualizacja danych o transakcjach może nastąpić z opóźnieniem.

  • Jeden pojazd – jedno urządzenie viaBOX

    18.03.2014

    Przypominamy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy z Użytkownikiem określonego typu konta (zarówno w trybie przedpłaconym, jak i z odroczoną płatnością), podpisywanymi razem z Umową, urządzenie viaBOX powinno znajdować się w pojeździe, do którego zostało przypisane.

Wydrukuj stronę Do góry