heavy-banner

logo

Ciężarowe

Wszystkie miejsca obsługi klienta prowadzą rejestrację

223 miejsca obsługi klienta w tym 16 Punktów Obsługi Klienta, 17 Przygranicznych Punktów Dystrybucji oraz 190 Punktów Dystrybucji zlokalizowanych na stacjach benzynowych prowadzą rejestrację w systemie viaTOLL.

Punkty te zlokalizowane są w całym kraju oraz w okolicach przejść granicznych (także po czeskiej i słowackiej stronie granicy). Najwięcej znajduje się w województwie mazowieckim, bo aż 32. Punkty te zostały wybrane w taki sposób, aby ułatwić kierowcom kontakt z operatorem systemu, w razie, gdy będą oni potrzebować doładować urządzenie viaBOX, zgłosić reklamację czy poinformować o innych problemach. Dla wygody użytkowników zdecydowana większość punktów na wybranych stacjach sieci BP, Orlen oraz Lotos otwarta jest całodobowo.
Pełna lista Punktów Dystrybucji oraz Punktów Obsługi Klienta znajduje się na stronie internetowej. Tam też dostępna jest wyszukiwarka, która ułatwia zlokalizowanie najbliższego miejsca obsługi klienta.     

 

30.06.2011

Wydrukuj stronę Do góry