Co to jest „Panel Obsługi Klienta“ i jak mogę z niego korzystać?

Panel Obsługi Klienta jest stroną internetową przeznaczoną dla zarejestrowanych użytkowników systemu viaTOLL. 

Dostęp do Panelu Obsługi Klienta znajduje sie na w prawym górnym rogu strony, pod linkiem „Logowanie“.

Poprzez Panel Obsługi Klienta użytkownicy systemu viaTOLL mają dostęp do:

  • edycji danych kontaktowych użytkownika
  • edycji danych zarejestrowanego pojazdu
  • historii transakcji dokonywanych na koncie użytkownika
  • not obciążeniowych oraz stanu salda
  • możliwości zgłoszenia utraty lub kradzieży viaBOX/viaAUTO
  • doładownia konta użytkownika

Dane dostępowe do konta użytkownika w Panelu Obsługi Klienta przekazywane są podczas proceu rejstracji użytkownika w Miejscu Obsługi Klienta lub w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 800 101 101 (numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce) lub +48 22 521 10 10 (numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy).

Wydrukuj stronę Do góry