TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    18.10.2017
    Informujemy, że w dniach 20/21.10.2017 r. w godz 22:00 – 4:00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Aplikacja mobilna viaTOLL w nowej odsłonie

    25.09.2017
    Od 29 września użytkownicy systemu viaTOLL będą mogli pobrać odświeżoną wersję aplikacji mobilnej viaTOLL dostępnej w sklepach Google Play i App Store. Aplikacja została dostosowana do nowe...
    Więcej
  • Remont na A4

    05.09.2017
    Informujemy, że w dniu 4.09.2017 rozpoczyna się remont północnej jezdni autostrady A4 (z Opola do Wrocławia) na odcinku pomiędzy węzłem Brzezimierz, a Punktem Poboru Opłat Karwiany. ...
    Więcej
  • Z viaTOLLem na wakacje

    04.08.2017
    W związku ze wzmożonym ruchem w okresie wakacyjnym przypominamy zasady dotyczące wnoszenia opłat elektronicznych w systemie viaTOLL. ...
    Więcej
  • viaAUTO teraz na stacjach Statoil

    02.05.2017
    Uprzejmie informujemy, że od 1 maja 2017 sieć dystrybucji viaAUTO rozszerza się o 10 nowych Punktów Dystrybucji. Urządzenia viaAUTO, umożliwiające elektroniczną płatność za przejazd na auto...
    Więcej
  • Długi weekend majowy z systemem viaTOLL

    26.04.2017
    W związku z długim weekendem majowym, który tradycyjnie jest okresem wzmożonego ruchu na polskich drogach, przypominamy zasady dotyczące wnoszenia opłat elektronicznych w systemie viaTOLL. ...
    Więcej