TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Wakacyjne podróże z systemem viaTOLL

    03.07.2013
    W związku z rozpoczęciem okresu letnich wakacji i wzmożonym ruchem na polskich drogach, przypominamy zasady dotyczące wnoszenia opłat w systemie viaTOLL. System viaTOLL jest obowiązkowy dla...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    26.06.2013
    Informujemy, że w dniach 29/30 czerwca 2013 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będ...
    Więcej
  • Ćwiczenia ratownicze na autostradzie A4

    17.06.2013
    GDDKiA kontynuuje współpracę ze Strażą Pożarną, Policją i Służbami Ratownictwa Medycznego w zakresie ratownictwa technicznego i medycznego na drogach krajowych. Cel – doskonalenie współprac...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    06.06.2013
    Informujemy, że w dniach 8/9 czerwca 2013 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzi...
    Więcej
  • Modernizacja wjazdów awaryjnych na A4

    15.05.2013
    Opolski Oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad rozpoczął remont wjazdów awaryjnych dla służb ratowniczych na opolskim odcinku autostrady A4. W miejsce bram zabezpieczonyc...
    Więcej
  • Zmiana ogólnych warunków umowy z użytkownikiem

    10.05.2013
    W celu poprawy jakości i komfortu usług dla użytkowników systemu viaTOLL, korzystających z urzadzeń viaAUTO, wprowadzone będą aktualizacje dot. określenia na których odcinkach autostrad pła...
    Więcej