TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Zmiany w ustawie o drogach publicznych

    23.12.2014
    2 stycznia 2015 wchodzą w życie znowelizowane przepisy Ustawy o drogach publicznych. Uchwalona ustawa modyfikuje przepisy dotyczące kar za naruszenie obowiązku uiszczenia opłaty za przejazd...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    18.12.2014
    Informujemy, że w dniach 20/21.12.2014 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np...
    Więcej
  • Panel Obsługi Klienta – rejestracja i logowanie

    04.12.2014
    Zarejestrowani użytkownicy systemu viaTOLL mają możliwość korzystania z Panelu Obsługi Klienta (POK) dostępnego całodobowo przez stronę internetową www.viatoll.pl. ...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    27.11.2014
    Informujemy, że w dniach 29/30 listopada 2014 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe bę...
    Więcej
  • Reklamacje w systemie viaTOLL

    24.11.2014
    Wszystkie zapytania użytkowników systemu są analizowane indywidualnie, a procedury weryfikacyjne gwarantują, że nikt z użytkowników nie poniesie konsekwencji finansowych w przypadku niepraw...
    Więcej
  • Świąteczny weekend 31.10 - 2.11 – sytuacja na drogach

    31.10.2014
    Od piątku do niedzieli (31 października – 2 listopada), na autostradach możliwe jest zwiększone natężenie ruchu pojazdów na niektórych odcinkach i punktach poboru opłat (PPO), w tym m.in.: ...
    Więcej