TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    14.12.2016
    Informujemy, że w dniach 16/17.12.2016 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Przerwa techniczna w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta

    05.12.2016
    Informujemy, że w nocy z wtorku na środę (6/7.12.2016) od północy do godziny 3:00 nad ranem planowane są prace utrzymaniowe w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta....
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    30.11.2016
    Informujemy, że w dniach 2/3.12.2016 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzania ...
    Więcej
  • Rejestracja i logowanie w Panelu Obsługi Klienta

    23.11.2016
    Przypominamy, że procedura logowania do Panelu Obsługi Klienta odbywa się zgodnie z poniższymi zasadami, a wszelkiej pomocy związanej z logowaniem się do Panelu udziela Telefoniczne Centrum...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    16.11.2016
    Informujemy, że w dniach 18/19.11.2016 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Serwis SMS – przerwa techniczna

    04.11.2016
    Informujemy, że w nocy z 7/8 listopada 2016 r. w godz. 23.00 – 5.00 z powodu planowanych prac technicznych mogą wystąpić trudności w korzystaniu z usługi SMS-owego sprawdzania stanu salda. ...
    Więcej