TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Długi weekend majowy z systemem viaTOLL

    26.04.2017
    W związku z długim weekendem majowym, który tradycyjnie jest okresem wzmożonego ruchu na polskich drogach, przypominamy zasady dotyczące wnoszenia opłat elektronicznych w systemie viaTOLL. ...
    Więcej
  • Majówkowe podróże wygodniejsze dzięki viaAUTO

    21.04.2017
    viaAUTO to niewielkie urządzenie umieszczone na szybie wewnątrz pojazdu, które umożliwia automatyczny pobór opłat na autostrada płatnych zarządzanych przez GDDKiA, czyli A2 Konin – Stryków ...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    05.04.2017
    Informujemy, że w dniach 7/8.04.2017 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzania ...
    Więcej
  • Remont opolskiego odcinka A4

    04.04.2017
    Informujemy, że w dniu 4.04.2017 rozpoczyna się remont opolskiego odcinka autostrady A4 w kierunku Katowic od węzła "Opole Południe" do węzła "Krapkowice". Łącznie będzie wyremontowane okoł...
    Więcej
  • Sprawdź smsem stan konta przedpłaconego

    29.03.2017
    Zanim wyjedziesz w trasę powinieneś sprawdzić, czy na Twoim koncie w systemie viaTOLL jest wystarczająca ilość środków na opłacenie przejazdu. Najłatwiej zrobić to za pomocą sms. ...
    Więcej
  • Aktualizacja danych kontaktowych użytkowników systemu viaTOLL

    20.03.2017
    W trosce o zapewnienie szybkości i sprawności obsługi, zachęcamy wszystkich użytkowników systemu viaTOLL do weryfikacji oraz aktualizacji danych kontaktowych tj. adres e-mail, telefon konta...
    Więcej