TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Z viaTOLLem na wakacje

    04.08.2017
    W związku ze wzmożonym ruchem w okresie wakacyjnym przypominamy zasady dotyczące wnoszenia opłat elektronicznych w systemie viaTOLL. ...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    26.07.2017
    Informujemy, że w dniach 28/29.07.2017 r. w godz 22.00 – 6.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    12.07.2017
    Informujemy, że w dniach 13/14.07.2017 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    28.06.2017
    Informujemy, że w dniach 1/2.07.2017 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzania ...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    21.06.2017
    Informujemy, że w dniach 23/24.06.2017 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    21.06.2017
    Informujemy, że w dniach 23/24.06.2017 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej