TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Miejsca Obsługi Klienta

    Zakres usług – sprawdź, co możesz zrobić w poszczególnych rodzajach Miejsc Obsługi Klienta MIEJSCA OBSŁUGI KLIENTA viaTOLL
    Punkty Obsługi Klienta Punkty Dystrybucji
    Materiały informacyjne na temat systemu viaTOLL oraz usług z nim związanych
    Wstępna rejestracja w systemie viaTOLL
    Pełna rejestracja w systemie viaTOLL konto przedpłacone
    konto z odroczoną płatnością
    Zakupienie urządzenia viaAUTO
    Sprawdzenie konta użytkownika
    Doładowanie salda umowy
    Opłacenie noty obciążeniowej – konto z odroczona płatnością
    Otrzymanie listy dokonanych transakcji w trybie przedpłaconym
    w trybie z odroczoną płatnością
    Dodawanie pojazdów do umowy oraz usuwanie pojazdów z umowy w trybie przedpłaconym - nie dotyczy konta przedpłaconego anonimowego
    w trybie z odroczoną płatnością
    Edycja umowy (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.) dla konta przedpłaconego - nie dotyczy konta przedpłaconego anonimowego
    Dla konta z odroczoną płatnością
    Zawieszenie/aktywacja konta pojazdu
    Ponowna personalizacja viaAUTO w trybie przedpłaconym - nie dotyczy konta przedpłaconego anonimowego
    w trybie z odroczoną płatnością
    Złożenie skargi dotyczącej funkcjonowania systemu viaTOLL lub urządzenia viaAUTO
    Zgłoszenie ogólnego i technicznego problemu oraz złożenie reklamacji finansowej w formie pisemnej
    Zgłoszenie kradzieży, zaginięcia lub problemów technicznych z viaAUTO
    Rozwiązanie umowy w trybie przedpłaconym - nie dotyczy konta przedpłaconego anonimowego
    w trybie z odroczoną płatnością
    Dokupienie zapasowych/dodatkowych uchwytów do viaAUTO