TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta

    Z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta możesz skontaktować się przez całą dobę telefonicznie (800 101 101 - numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce; +48 22 521 10 10 - numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy), e-mailowo (info@viatoll.pl), za pomocą faxu (+48 22 521 10 11) i poczty (Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań). Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta udziela informacji w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. 

    Jednocześnie informujemy, że użytkownicy zainteresowani rejestracją wstępną mają możliwość skorzystania z pomocy Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta.

    • 800 101 101 - czynny całą dobę numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce;
    • +48 22 521 10 10 - numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy