TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Akceptowane formy płatności

    Zakup urządzenia viaAUTO w:

    • Punkcie Obsługi Klienta możliwy jest za gotówkę oraz kartami kredytowymi i debetowymi
    • Punkcie Dystrybucji możliwy jest zgodnie z akceptowanymi formami płatności na danej stacji

    KARTY FLOTOWE

    Konto z odroczoną płatnością

     

    Rejestracja umowy w Punkcie Obsługi Klienta

    Opłacenie noty obciążeniowej

    Rejestracja umowy przez wystawcę karty flotowej

    Konto przedpłacone

     

    Doładowanie konta w Miejscu Obsługi Klienta

    Doładowanie konta przez internet / aplikację mobilną

    Automatyczne doładowanie

    ✔**
    ✔**
    ✔**
    ✔**
    ✔**
    ✔**

    UWAGA

    1. ** Nie dotyczy konta viaAUTO na okaziciela (anonimowego).

     

    KARTY BANKOWE

     

    Konto z odroczoną płatnością

     

    Opłacenie noty obciążeniowej

    KREDYTOWE:

    DEBETOWE:

    Konto przedpłacone:

     

    Doładowanie konta w Miejscu Obsługi Klienta

    Doładowanie konta przez internet / aplikację mobilną

    Automatyczne doładowanie

    KREDYTOWE:

    ✔**
    ✔**
    ✔**

    DEBETOWE:

    ✔*
    ✔*
    ✔*

    UWAGA

    1. W przypadku karty płatniczej Diners Club wszelkie rozliczenia płatności w ramach umowy z odroczoną płatnością następują poprzez wystawcę karty Diners Club (tak jak w przypadku kart flotowych),
    2. Przy pomocy karty Diners Club można również zarejestrować umowę z odroczoną płatnością z gwarancją Diners Club bezpośrednio w Punkcie Obsługi Klienta (a nie tylko przez wystawcę karty),
    3. * Prosimy o weryfikację, czy Państwa bank oferuje możliwość dokonywania płatności przez internet kartami debetowymi.
    4. ** Nie dotyczy konta viaAUTO na okaziciela (anonimowego).